P-Dental

Over ons

P-Dental is een jonge onderneming gericht op het ondersteunen van de mondzorg met innovatieve, evidence based oplossingen.

P-Dental introduceert, in samenwerking met Cumdente, Pact Photo-Activated Therapy.
Een effectieve behandelmethode zonder bijwerkingen waarbij antibiotica vervangen worden door een laser gecombineerd met een door laserlicht geactiveerde vloeistof.

Pact Photo-Activated Therapy is effectief bij een verscheidenheid aan behandelingen binnen de mondzorg.
• als alternatief voor antibiotica bij de behandeling van parodontitis en peri implantitis;
• toepasbaar als desinfectans van wortelkanalen en bij cariës en caviteiten;
• ter reductie van het kiemgetal bij de preparatie en plaatsing van o.a. implantaten;
• voor de behandeling van soft tissue infecties, herpes simplex, etc.

Pact een snelle, eenvoudige, efficiënte methode die op vele fronten binnen de tandheelkunde toepasbaar is.

Een andere samenwerking met Cumdente is de lancering van ApaCare® in 2019 in Nederland.

Alle ApaCare® producten bevatten hydroxyapatite. Hydroxyapatite vormt de basis van natuurlijk tandglazuur. ApaCare® producten beschermen tanden, kiezen en het tandveels optimaal tegen het ontstaan van cariës en parodontitis.
De unieke combinatie van fluoride en hydroxyapatite in ApaCare® producten versterkt het natuurlijk tandglazuur en zorgt ervoor dat microdefecten aan het glazuur op een natuurlijke manier worden hersteld.

Gemarkeerd product

Nieuws