Alles in één oogopslag – in realtime.
De geoptimaliseerde digitale klantenservice maakt de samenwerking met laboratoria en praktijken nog efficiënter: met een duidelijke structuur, intelligente zoekfuncties en een intuïtieve navigatie. Zo ontstaat een naadloos, tijdbesparend bestelproces dat 24/7 beschikbaar is. Naast de uitgebreide productdetails krijgen ingelogde gebruikers op hun persoonlijke profiel live informatie over beschikbaarheid en prijzen – altijd actueel.
Nog handiger met Scan & Go.
Een echt hoogtepunt: de geïntegreerde scanfunctie. Met een Bluetooth-scanner kunnen producten nu direct worden nabesteld – scan gewoon de code op de verpakking of in de lade, rond het winkelmandje af, klaar. Bijzonder handig voor tanden en veelgebruikte materialen.
En wie liever persoonlijk contact heeft, kan natuurlijk ook terecht bij de Candulor-adviseurs ter plaatse. Het driekoppige team rond Raphael Henderix verdeelt het gebied regionaal: in Zuidoost- en Midden-Nederland is Rob Florie voor Candulor onderweg, in Zuidwest- en Middenwest-Nederland Elke Scherders en in Noordoost-Nederland en Noord-Holland Peter van der Pal.
En wie liever persoonlijk contact heeft: u kunt natuurlijk ook altijd bellen of een e-mail sturen naar Candulor. Daarvoor staat er altijd een sterk team bij u in de buurt klaar!